15 grudnia 2014

Wielkie nieba

Źle spałam w nocy, obudził mnie kaszel, wstałam o 6, poczłapałam do łazienki i w sztucznym świetle spojrzałam w zwierciadło. Ujrzałam istne monstrum z podpuchniętym okiem i kołtunem na czaszce. 
W duchu jęknęłam, pokiwałam głową współczująco i ze zrozumieniem, filozoficznie zamyśliłam się nad budową kolagenu, po czym tak sobie rzekłam:

 I CHUJ! 

Umalowałam oczy, usta pociągnęłam szminką, włosy zakręciłam i wyszłam w obcisłej kiecce jak bóstwo. 
Bo nawet zmarchy i parchy nie zmienią faktu, że życie zaczyna się po trzydziestce! :D

Do posłuchania TU (Fiolka).

20 komentarzy:

  1. Spoko, 30stka to dopiero jedna trzecia życia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U niektórych jeszcze mniej :D A przecież sporej jego części i tak nie pamiętamy, to co dopiero żyć tak długo świadomie :D

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po trzydziestce życie się dopiero zaczyna :))) Z każdym kolejnym rokiem zdaję sobie sprawę, że jestem jeszcze młoda i długo będę ;)))

    Wszystkiego naj naj naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz odliczamy do czterdziestki, prawda? :D W końcu po czterdziestce to jest dopiero lajf, i do tego z odpowiednią piosenką :D

      Dziękuję ogromnie!!!! :))))

      Usuń
  4. oj tam trzydziecha to najpiekniejszy wiem w zyciu kobiety korzystaj zeń;) spełnienia marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tako zamierzam :D Postaram się dopomóc życzeniom w ich spełnianiu :D Dziękuję!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. Wygladasz na 20, przestań juz sie ta 30 katować ;)
    A w ogole to wchodzisz teraz w najlepszy czas swojego zycia, uwierz co mowie, bo wiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja się nie katuję! Ja sobie żartuję, bo to naprawdę jest najlepszy czas! :)

      Usuń
  6. A pewnie! :) Poza tym i tak wyglądasz jak Gówniara. :P Buźka i wszystkiego naj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwała się stateczna matrona ;) Dziękuuuuję! :*

      Usuń
  7. Ja będę mogła powiedzieć to za rok :) Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś czuła się w tym zaawansowanym wieku równie znakomicie :D Dziękuję!!! :)

      Usuń
  8. Kalendarze papierowe, w komputerach, w telefonach, kalendarze wszędzie, a ja przegapiłem taką rocznicę! Ale coś przeczuwałem! Dowodem jest ten komentarz - zapytanie o zdrowie zamieszczony pod poprzednim wpisem - coś za długo milczałaś i nie dawało mi to spokoju, a to był akurat 15! A poza tym ostatni będą pierwszymi! Droga moja, z tej pięknej i okrągłej okazji życzę Ci dużo zdrowia i wiele, wiele radości w życiu. Obyś nadal była tak radosna i pozytywnie nastawiona do życia! Moc uścisków i 1000 buziaków przesyła Twój weteran ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, im dłuższe świętowanie, tym weselsze :D
      Bardzo dziękuję za życzenia! Zdrowie przyda się najbardziej. O resztę sama się zatroszczę ;)
      Faktycznie weteran :D Żaden facet nie wytrzymał ze mną tylu lat :D :*

      Usuń
  9. :-D A jak tam przygotowania do świąt? :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie póki co :) Jakoś tak bez presji, mimo że nie mam jeszcze prezentów dla nikogo z przyjaciół ;) A u Ciebie? :*

      Usuń