3 kwietnia 2016

... ach to Ty

1. Tydzień był głupi.
2. Bolał mnie ząb - tak do płaczu nawet. Potem spuchłam jak chomik, w niedalekiej przyszłości czeka mnie rwanie.
3. Zatem niechaj Anioły mają mnie w swej opiece.
4. O zalanej łazience nawet nie wspomnę. Powiem tylko, że do budowlańców doznaję tego samego poziomu uczuć, co do mechaników samochodowych.
5. Święta... co? Jakie święta? Przecież to było chyba rok temu.
6. A tak serio po prostu tydzień był tak parszywy, że czuję się, jakbym przebiegła maraton. W 3 miesiące. Dlatego święta były rok temu, przecież to proste.
7. Ale za to jest wiosna, panie tego! Ile ja zdjęć wczoraj narobiłam!
8. I dziś nie dość, że miałam angielski z pięknym panem, to ułożyłam cudny, pachnący, różano-frezjowy bukiet ślubny oraz wianuszek, który wyszedł mi całkiem przypadkowo i mnie zachwyca. Pachnie u mnie jak w kwiaciarni :D
9. Będzie ciepło! Ja tej, znowu trzeba będzie golić nogi ;P
10. No i chuj, że jutro poniedziałek.

10 komentarzy:

  1. Jesteś usprawiedliwiona ;) Niemniej jednak Twoje milczenie (nawet w komentarzach) coraz bardziej mnie martwi i smuci :/

    :*

    P. S. Który ząb do rwania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Taki czas niezbyt dobry dla mnie, tak ogólnie. W sumie całkiem niedobry, no ale staram się jakoś tam trzymać.
      6...
      :*

      Usuń
  2. JA byłam wczoraj nad morzem. Budowlańców tez darze raczej zimnym uczuciem doprawionym "pospiesz się kurwa", do naszego mechanika nic nie mam. Nie raz i nie dwa dupę mi ratował, np dzisiaj, więc lubie go bardzo, no i za płotem mieszka jego warsztat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście, u mnie i jedno, i drugie do bani. Tego morza to Ci bardzo bardzo zazdroszczę! Już taaaak bardzo tęsknię za Sopotem!

      Usuń
  3. też opuchłam, ale w niedz palmową. Zaleczyłam antybiotykiem i czekam na jakieś pieniądze, bo nie chcę usuwać. Ładne te Twoje bukiety :)
    Lessy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolała nie, ale z nim się już nic nie da zrobić. Z własnej głupoty to mam, przyznaję...
      Dziękuję! Z Twoich ust to komplement najwyższej próby :*

      Usuń
  4. piekne te kwiwaty, właśnie wróciłam z wieczornego spaceru z psem. uwielbiam ten intesywny, lekko mdły zapach kwaitów na drzewach. dziś było tak ciepło.., nie zauważam swoich tygodni, uciekają, mijają, jakoś obok mnie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że znów ma się ochłodzić, jak dla mnie mogłoby być zawsze jak dzisiaj. Lubię każdą porę roku, ale tę przedłużającą się bezlitośnie i bez liści - jakoś mniej ;)

      Usuń
  5. Jeśli masz dobrego chirurga, to nie poczujesz tego rwania.
    Piękny ten bukiet ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie rwanie odroczone z powodu głupiego kataru. Ech...
      Dzięki :)

      Usuń