12 października 2018

Zawsze świetlista

A tymczasem jesień już. Moja ukochana, rozpasana kolorami, acz niewrzaskliwa, wręcz zamszowo wyciszona. Dobrotliwie uśmiechnięta, czasem chmurna i chwiejna w nastrojach.

Zawsze piękna.

Zafascynowało mnie światło, promienie słońca tańczące na poplątanych pajęczynkach i ostatnich płatkach bladoróżowych kwiatów Armeria, kwitnących nieprzerwanie od lata. Mój dziadek nazywał je "laseczkami" - rosły w lesie, zawsze w tym samym miejscu, tuż obok dzwonków. 

Minęło tyle lat, a one nadal tam są.  
Zawsze.


A na moim balkonie...

4 komentarze:

  1. Każde z tych zdjęć nadaje się na tapetę. Przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jesień rozpieszcza kolorami, genialną muzą jest :)

      Usuń
  2. Hej! :)
    1. Masz talent!
    2. Laseczka ;) pisze o laseczkach! :P
    3. Aaaaale się zagapiłem! Nie zauważyłem nowego wpisu!
    4. :***

    OdpowiedzUsuń